Loading Events
  • This event has passed.

Wat krijg je als een grootstedelijke DJ en een live Surinaamse multi-instrumentalist laat samenwerken? Kom het ontdekken en beleef het mee! In deze interactieve workshop verkennen we samen met Mo Jakob en MrJetfly de raakvlakken in populaire muziek en traditionele muziek.

Marlon Francis a.k.a. MrJetfly is een ervaren muzikant in vele genres en draagt met trots zijn Surinaamse roots in zijn werk. Zijn bijdrage aan de Surinaamse supersterren ‘La Rouge’ en ‘Kenny B’ moet zeker vermeld worden samen met zijn uitverkochte 4TheCulture-concerten ter ere van de onafhankelijkheid van Suriname.

Mo Jakob is een bekende naam in de Rotterdamse dj-gemeenschap en heeft altijd contact gehad met meerdere subculturen en beschikt daardoor over een divers muziekpallet. Hij raakt elk genre aan dat hem doet denken aan de kap, de strijd en de drukte. Een nieuw geluid geven aan overleven. Zijn selecties variëren van footwork, techno, hiphop, clubtrax en alles daartussenin.

Met hun gezamenlijke Surinaamse roots gaan zij hun krachten bundelen om ons een geweldige workshop te verzorgen waarin de invloeden van Kawina (de bekende Surinaamse muziekstijl) en populaire urban songs van nu gecombineerd worden.

4e verdieping: Atelier
21:00-21:45 | 22:15 – 23:00 | 23:45-00:30 Music Matters workshop Mo Jakob & Mr. Jetfly

locatie

Wereldmuseum Rotterdam
Willemskade 25
Rotterdam, 3016 DM
Website:

Events bij Wereldmuseum Rotterdam

• There were no results found.
  • This event has passed.