• This event has passed.

Laat je betoveren door Taalnacht, een initiatief dat Rotterdammers samenbrengt. Geniet in het Maritiem Museum van boeiende voordrachten om 20:15 uur, 21:00 uur en 21:30 uur (tijden onder voorbehoud), waar taalcursisten onder begeleiding van dichter Derek Otte en andere Rotterdamse woordkunstenaars hun talenten laten horen.

Ervaar de stad tijdens een bijzondere stadswandeling, waarbij je onder begeleiding diverse musea kunt bezoeken, zoals het Maritiem Museum en andere deelnemende instellingen. Het is een unieke gelegenheid om de stad, taal en kunst te verkennen, en tegelijkertijd bewustwording te creëren over taal en laaggeletterdheid in Rotterdam.

Over de Taalnacht
Neem deel aan de Taalnacht tijdens Museumnacht010 om je ervaring extra speciaal te maken. Dit initiatief van de gemeente Rotterdam verbindt mensen die Nederlands leren met Rotterdammers en de lokale kunstscene. Het doel is om taalcursisten en Museumnacht-bezoekers in gesprek te brengen en zo de taal te oefenen.

Het programma van de Taalnacht is van 18.00 tot 22.00 uur. Na het programma om 22.00 uur kunnen deelnemers zelf verder op avontuur tijdens Museumnacht010.

Meedoen? Scoor een Taalnacht-ticket in de ticketshop voor maar €10,- met code TAALNACHTxMUSEUMNACHT. Dit ticket kan alleen worden ingewisseld bij de Centrale Bibliotheek Rotterdam. Voor meer informatie over deelname en het programma, raadpleeg de FAQ (vraag 12).

locatie

Maritiem Museum Rotterdam
Leuvehaven 1
Rotterdam, 3011EA
Website:
www.maritiemmuseum.nl

Events bij Maritiem Museum Rotterdam

• There were no results found.
  • This event has passed.