Loading Events
  • This event has passed.

Net als vorig jaar staat een bijzondere workshop op het programma door kunstenaar Nadia van Luijk en haar man chef London Loy. Deze keer word je meegenomen in een spiritual healing journey door een combinatie van licht, kleur, geluid en smaak. Je maakt een kleurrijke schilderreis waarbij je omringd wordt door lichtkleuren die veranderen van rood naar blauw/paars naar groen. Achteraf gaat het gewone licht aan en verras je jezelf met je eigen kleurenexplosie! Sluit de workshop af met een bijpassend kleurrijk sapje gemaakt door WizzardChef London Loy om zo volledig opgeladen de rest van de avond te ontdekken.

Nadia van Luijk is een creatieve duizendpoot met een bruisende carrière van meer dan 20 jaar als professioneel kunstenaar. Ze maakt street art, schilderijen, doet live paint performances, schildert op T-shirts & sweaters en geeft workshops. Haar werk is kleurrijk, bevat surrealistische elementen en heeft een krachtige boodschap: het is een zoektocht naar de diepere lagen van het bestaan. Ze schildert graag ‘surreal artistic mindfucks’ om het menselijk brein te prikkelen en de verbeelding te stimuleren. Hiphop, food, de aarde, natuur en het universum zijn haar grote inspiratiebronnen. Chef London Loy werkt dagelijks met prachtige ingrediënten om iets lekkers, voedzaams, kleurrijks en krachtigs te maken. Zijn jarenlange ervaring als chef heeft hem de vrijheid gegeven om mooie culinaire creaties te ontwikkelen en de innerlijk mens te versterken.

Begane grond: Winston’s Feestkeuken
20:00-20:45 | 21:30-22:15 | 23:00-23:45

locatie

Wereldmuseum Rotterdam
Willemskade 25
Rotterdam, 3016 DM
Website:

Events bij Wereldmuseum Rotterdam

• There were no results found.
  • This event has passed.