• This event has passed.

Ontdek in de Kunsthal het werk van de wereldberoemde kunstenaar en mensenrechtenactivist Ai Weiwei. De tentoonstelling In Search of Humanity biedt een indrukwekkend overzicht met schilderijen, culturele readymades, LEGO-werken, sculpturen, installaties, fotografie en videokunst. Laat je ook meevoeren door een visueel spektakel van een van de meest vooruitstrevende kunstenaars op het gebied van digitale kunst: Refik Anadol. Met zijn kleurrijke en weelderige digitale composities neemt hij je mee in de geavanceerde wereld van machines. En dompel je onder in wereld van kunstenaar Doron Langberg (1985). De tentoonstelling Part of Your World is een directe en emotionele weerspiegeling van zijn leven als queer man. Grootschalige schilderijen die toch intiem aanvoelen: met zijn kleurrijke en expressieve penseelstreek brengt Langberg zijn vrienden, geliefden, familie en omgeving in beeld. Het resultaat is even ontroerend als verleidelijk werk. En natuurlijk geniet je in de Kunsthal van die echte Museumnacht010 vibe: maak je klaar voor een flinke dosis zinnenprikkelende verbeelding en laat je verrassen door vele pop-up performances.

Beeld: Marco De Swart

locatie

Kunsthal Rotterdam
Museumpark, Westzeedijk 341
Rotterdam, 3015AA
Website:
www.kunsthal.nl

Events bij Kunsthal Rotterdam

• There were no results found.
  • This event has passed.