Geniet in de Kunsthal tot 01.00 uur van die echte Kunsthal LIVE vibe. Maak je klaar voor een flinke dosis zinnenprikkelende verbeelding en laat je verrassen door vele pop-up performances, want het programma is niet mis: het Kunsthalcafé wordt muzikaal overgenomen door House of Knowledge, met onder meer Junya en Kay Slice. Spraakuhloos neemt je met de woordkunst van Jowi Len Kemper mee door de tentoonstelling Ai Weiwei In Search of Humanity, en het markante Kunsthal gebouw is het decor voor de levende installatie Transience van RIDCC. Design je eigen Kunsthal-shirt tijdens de Col Lab met Studio Nul. Dompel je onder in de digitale kunst van Refik Anadol, alleen deze nacht samen met dj sets van Oberman & Loradeniz van Modular. En Dance the Night Away in het Auditorium, waar DJ doo-bop met vinyl draait tijdens de Motion Mix Dance Cinema van Roffa Mon Amour.

Foto: Bas Czerwinski

Kunsthal Rotterdam